دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام کویر
نوشته شده توسط : مسعود

دانلود آهنگ محسن یگانه - کویر با کیفیت 128 / 320

https://www.mytarane.com/2391-mohsen-yeganeh-kavir/

متن آهنگ کویر محسن یگانه

کویرم یه کویر خشک و تنها , کویرم صحبتش با تو سرابه

کویر رویای دریا تو سرش نیست , پای قصم بشین حالم خرابه

دریغ از یه جوون تو وجودم , تموم ریشه هام بی برگ و باره

از اشکای خودم سینم ترک خورد , تنم از دور شبیه شوره زاره

نه کوهی دارم تا کم میارم , بهش تکیه کنم آروم بگیرم

نه دریا دورمه تا غرق من شه , نه ساحل میشم اونجوری بمیرم

جوون بودم شبیه جنگلهایی , که الان سر راحت رو گرفتن

سر راحت تموم جنگلها سوخت , تا چشمات رنگ دریارو ببینن

******

متن آهنگ جدید کویر با صدای محسن یگانه

******

یه شب بغضم گرفت فکرت منو برد , از اون شب با خیالت همنشینم

با این حالی که امشب تو سرم هست , محاله صبح فردارو ببینم

یه شب چشمامو بستم خواب دیدم , داره بارون میاد از ابر مرده

یه روز چشمامو وا کردم نبودی , دیدم سیل اومده دنیامو برده

تو رویای یه دریا تو سرت بود , دلم دریا شدو رفتی ندیدی

تو رفتی رد بارونو بگیری , تو رفتیو به دریا نرسیدی

کسی از خلوتم چیزی ندیده , کویر از خلوتش بیرون نمیره

کویر رویای دریا تو سرش نیست , کویر تا آخر قصه کویره

نه کوهی دورمه تا کم میارم , بهش تکیه کنم آروم بگیرم

نه دریا دورمه تا غرق من شه , نه ساحل میشم اونجوری بمیرم




:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام کویر , محسن یگانه ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: